Handelsbetingelser

Indledning

  • HyggeScarf Denmark ejes og drives af Hyggespot, CVR-nr. 28 89 98 90.

Priser

  • Alle priser er dagspriser og opdateres løbende. Priserne er opgivet i danske kroner DKK inkl. 25% dansk moms. Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser, dog excl. Færøerne og Grønland. Der tages forbehold for trykfejl, afgifts- og valutaændringer.

Produkt Information

  • Alle billeder af produkterne er ægte og taget med eget kamera. Med hensyn til farver på varene kan de figurere lidt anderledes afhængig af hvilke skærm opløsning man kører med samt belysning kan også spille en rolle.
  • Information omkring størrelse er givet som en referation og kan nogle gange forkomme med en lille forskel.

Betaling

  • Her på HyggeScarf Danmark modtager vi følgende betalingsmidler: dankort, edankort, visa, mastercard og MobilPay.
  • Vi benytter QuickPay som betalingsmodul (læs mere herunder)
  • Alle fakturaer tilsendes per email.
  • Beløbet på ordren, trækkes først fra din konto når varen(e) er sendt afsted med posten.
  • PCI-certificeret betalingsløsning
    HyggeScarf Denmark benytter QuickPay som betalingsgateway. Betaling med kreditkort via QuickPay sker via en Nets godkendt og PCI-certificeret betalingsløsning. QuickPay betalingsløsningen benytter SSL-kryptering i kommunikationen med Nets (tidligere PBS). Ligeledes benyttes SSL-kryptering i kommunikationen mellem kunderne og serveren, hvor QuickPay er placeret. Dette betyder, at alle oplysninger, der sendes over internet, er krypteret med et sikkerheds-certifikat. Dette gør, at det ikke er muligt for uvedkommende at opsnappe informationer om kundernes kreditkort.

Forsendelse og Levering

  • Porto- og ekspeditionsgebyr er 39 kr. uden omdeling eller 59 kr. med omdeling på ordrer under 500 kr. Derefter er det gratis levering.
  • Alle ordrer sendes med Postdanmark, sammen med sporingsnummer.
  • Fragtprisen fremgår af din indkøbskurv og din ordrebekræftelse.
  • Læs mere Om Forsendelse.
Leverings Land

Vi sender pt. kun i Danmark, men hvis du virkelig gerne vil have de produkter, kan du kontakte os via vores kontakt formular.

Fortrydelsesret og returnering

  • Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved kontakt@hyggescarf.dk eller ved at skriv i private besked via HyggeScarf Facebook side. Husk at inkludere din ordre nummer.
  • Du får dine penge tilbage, så snart vi har modtaget varen retur. Pengene vil blive tilbageført til det kort du har betalt med eller indsat på din konto. Husk derfor at oplyse dit kontonummer, når du returnerer varen. Vi beder dig endvidere om at oplyse årsagen til, at du fortryder dit køb.
  • Din ordre skal returneres til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du afholder selv omkostninger i forbindelse med returnering af varen.
 Du er selv ansvarlig for at returvaren er pakket forsvarligt ind, kommer uskadt frem og bliver modtaget hos os. Husk at gemme din postkvittering som dokumentation for at varen er afsendt.
  • Du u har pligt til at returnere varen i væsentligt samme stand og mængde, som den oprindelig er modtaget, meget gerne i originalemballagen.

Varen returneres til følgende adresse:

Hyggespot
Brofogedvej 1 st th
2400 Kbh NV

Ønsker du pengene retur, vil det lette vores ekspedition, hvis du samtidig med opgivelsen af dit navn og adresse sender følgende oplysninger om dit pengeinstitut:

Bankens navn
Registreringsnummer (4 cifre)
Kontonummer (10 cifre)

Reklamation

HyggeScarf Denmark yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse.

Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert brug, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles HyggeScarf Denmark indenfor 4 hverdage efter modtagelsen.
Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller kreditering (pengene tilbage).

Hvis du ønsker at reklamere over dit vare, så bedes du venligst sende os en mail på  kontakt@hyggescarf.dk eller sende en private besked via Facebook side.

Vi står for alle forsendelsesomkostninger, der vil være i forbindelse med en reklamation

Personoplysninger

  • Vi gemmer kun de oplysninger du afgiver i købsprocessen. Alle betalingsdata håndteres af Paypal og Mobilpay, og derfor har vi ingen viden om dem.
  • Vi udleverer ingen informationer til 3. part med mindre vi af lovmæssige grunde er tvunget til det.
  • Vi forbeholder os retten til at udstille ikke personhenførbare data om hvad der er købt i HyggeScarf og på hvilke veje på et Google Map el. lign. Ønsker du ikke at få vist dit køb på denne måde, så kontakt os.